Procedura reklamacyjna
Zasady postępowania reklamacyjnego:
1. Prosimy napisać notatkę z opisem uszkodzenia.
2. Następnie wysłać e-maila na adres: [email protected] ze zgłoszeniem reklamacji.
3. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia reklamacji wysłać reklamowany towar na adres naszej firmy ul. Przemysłowa 2, 43-340 Kozy k/Bielska-Białej.
4. Towar jest przez nas dostarczany do producenta w celu weryfikacji.
5. Dniem wniesienia reklamacji jest dzień, w którym na adres naszego Sklepu Internetowego wpłynął reklamacyjny e-mail Klienta. W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Klient proszony jest wskazać kwestionowaną pozycję i kwotę.
6. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 30 dni od daty jej wniesienia.
7. W ciągu 30 dni Klient otrzyma odpowiedź zawierającą uzasadnienie, a także informację o trybie odwoławczym.